سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرتضی پاشایی , در اوج رفت و اسطوره شد! روحش شاد!

کاش میشد انسانهای خوب را برای همیشه داشت . انسانهایی که آرامش را به انسانهای دیگر هدیه میدهند . انسانهایی که به انسان یادآور میشوند که یکی هست و باید همه چیز را به خودش سپرد و منتظر تقدیرش بود . انسانی مثل مرتضی .



صبح امروز خبری که هیچکس دوست نداشت منتشر شود , انتشار یافت و تقدیر خدا برای مرتضی پاشایی خداحافظی بود . مرتضی پاشایی یکی از بهترینهای موسیقی ایران بود و این بهترینی در اخلاق و شخصیتش نیز نمود داشت . انسانی که خاطره ها با او خاطراتی شیرین بود و خاطرات شیرین با نبودش مصیبت بار میشوند . اجراهایش , کنسرتهایش خاص بود و هوادارانش آقای خاص صدایش میکردند . مرتضی پاشایی مطئناً اگر میماند در اوج قله های موسیقی به پرواز در می آمد . خاطره ساخت , عاشقانه خواند , مهربان بود و در اوج رفت و اسطوره شد . کاش میشد انسانهای خوب را برای همیشه داشت . انسانهایی که آرامش را به انسانهای دیگر هدیه میدهند . انسانهایی که یادآور میشوند که یکی هست و باید همه چیز را به خودش سپرد و منتظر تقدیرش بود . انسانی مثل مرتضی پاشایی .

از طرف سایت هواداران الناز شاکردوست و نیوشا ضیغمی و به نمایندگی تمامی دوستان و هواداران عزیزمان در سایت , این ضایعه مصیبت بار را ابتدا به پدر و مادر عزیز مرتضی پاشایی و نزدیکانش و سپس به تمامی دوستداران و هوادارانش که مسلما مرور خاطراتشان با مرتضی پاشایی غم انگیز خواهد بود تسلیت عرض مینماییم و از خداوند برای وی مغفرت و برای تمامی بازماندگان طول عمر و صبر خواهانیم .


[ جمعه 94/8/29 ] [ 11:13 صبح ] [ habibbyranvand ]

یکی هست .................... دیگه نیست!

واکنش نیوشا ضیغمی به درگذشت مرتضی پاشایی :

.

تو رفتی ولی یاد تو ماندنیست … آرامشت مبارک مرتضی عزیز

.الناز شاکردوست:فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه، درگذشت مرتضی پاشایی تاثیر عجیبی در روحیه و حس وحال این لحظه من در فیلم داشت خدا رحمتت کنه پسر..

واکنش الناز شاکردوست به درگذشت مرتضی پاشایی :

.

دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم واقعاً نمیدونم واسه از دست دادن این هنرمند دوست داشتنی با اون صدای پُر از احساس و دل نشینش باید چه واژه ای گفت.. مرتضی جان تا همیشه جایت در بینمون خالیست.. ایمان دارم بهشتی در انتظار توست که بی تردید بهتر از این دنیای پر از رنگ و ریاست.. شاید تنها چیزی که در این لحظات میتونه ذره ای تسکین دهنده دل همه ما دوست دارانت باشه همین صدایی ست که از تو تا همیشه به یادگار باقی است روحت شاد

.



[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 7:28 عصر ] [ habibbyranvand ]

برچسب‌های وب

دیگر امکانات


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 21167

پیوندها

سایت آوازک

طراح قالب: آوازک

[ طراح قالب: آوازک ]